BRAHELGHOSJENNIFER

har varit hos hjennifer från igår till idag med bästa tjejerna + tre till ;) mke kul, älskar att vi tjejer lär känna varandra mer, ni är helt underbara när man lär känna er på ett annat sätt än bara i skolan!!! sista bilden är ett böåmärke i min hand? hehe, jag vet inte vad det är ifrån, om någon kan svara på det så vore det väldigt bra:) jag vet inte iallafall... men det är sånt som händer, right? . nu känner jag att jag måste soa, jag har inte sovit en ända minut inatt verkligen. skulle lägga sig 4 men så satt vi på en bra film typ och sen va det inte lönt och somna så jag satt mig och tittade på en till, och så hade jag en jälva huvdvärk så jag va tvungen och dränka mig själv i vatten, hehe. nu ska jag sova, jag är vit och trött. pussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0