sista dagen på lovet?

vatt i vmo nyss och tagit spruta, och jag älskar snö, not jag vill ha sommar! men hm? är det sista dagen på lovet idag eller inte? :s lovet har gått för fort!!! men en sak som är bra med det är att det blir snart sommar lov, haha. okej det är ett halvår kvar men det går fort :) jag längtar till sommaren!! london med amelie ndå ju:D:D det kommer bli så kul! jag längtar ihjäl mig! jag känner att jag kommer lägga in massor med inlägg idag hahah. och sen ska jag titta på skräckfilm om jag vågar men det går nog bra :) haha
jag nyss! yeah
                                                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

men innan sommarlovet så kommer sportlovet och då kommer jag till jönköping de kan vi väl inte bara hoppa över ? :DDDD

2010-01-07 @ 14:55:20
URL: http://telllisa.devote.se
Postat av: Anonym

det längtar vi till :DDDDDDDD

<3

2010-01-07 @ 17:11:37
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee

jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg lllllllllllllllläääääääääääääännnnnnnnnnnnngggggggggggggggttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddd sssssssssssssssssssåååååååååååååååå iiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-08 @ 14:40:13
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D

2010-01-08 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0