plugghäst

har gjort massa idag tycker jag :) vaknade och pluggade gärnet sen gick jag ut och min syster lärde mig att åka waveboard(stavning?) och sen så åkte jag tillmormor och blev bjuden på ma, efter det åkte jag till forsheda och tittade när otto spelade match :) dom vann med typ 12-0, duktigt! sen tog jag moppen hem igen och tog på min mina nya skor och träningskläder och gick ut och gick med syster, fast hon åkte sån där waveboard igen. vi gick typ till kulltorp och lite till :) sen pluggade jag lite till oc nu så har jag fått in på kameran så man kan ta bilder så det blir gråskala direkt:D:D lycklig, nu sitter jag här och borde plugga ännu mer, tjarååå
ottilias öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0