hejhejhej

jag känner på mig att jag har haft tur denna veckan:D idag kom iaf min efterlängtade kofta/jacka!!! superfin tycker jag. nu vill jag ha helg och jag vill verkligen hitta en skolavslutningsklänning. letar desperat efter en just nu känner jag. men om det krisar sig få man la gå naken, haha bara skojar. men vi ska ju till stockholm så då hittar man la en där få jag hoppas:) temavecka denna veckan och i måndags och tisdags var det helt sjukt tråkigt, men i går va det askul och vi fattar int ehur mke träningsverk jag har i låren, man har ju dansqat streetdance i flera timmar denna veckan! jobbigtjobbigt, nu ska jag gå upp och vila lite
pussssss

haha, bild sen 6an? ja man har ju föändrats endel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0