SKOLLAG

trött och ska duscha och sen blir det bonde och sen sova.. idag va det fotboll skollag och jag kom ju då inte med så jag satt i sekretariatet. det va hur kul som helst och titta och frosheda va jätte bra! dom kom tvåa(y) och gröndal kom 1 som vanligt. jag hade nästan inga lektioner idag iaf, soft:) och jag har fått reda på att jag har höjt mig i tre ämnen!!! nöjd är jag! imorgon åker jag och amelie och förhoppningsvis charlotta till halmstad och julshoppa. mke på shoppalistan!
längtar för jag är verkligen på shoppinghumör:D:D


bild från idag, på bilden julia carro johanna linn amela

                                  
                                                                                                                all i need is you right now, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0