orkarduläsaärdunästanlikabrasommig.

har sovit sen jag kom hem nästan, duschade precis och nu sitter jag och titta tpå The city(y)
imorgon har jag den sista vanliga dagen i skolan:D på torsdag är det fotboll skollag, okej
jag tror inte jag kommer med, men man kan ju alltid drömma. på tal om drömmar, jag har insett jag jag drömmer och tänker för mycket. jag tro för mke, tänker bara positivt hela tiden, ingen bra sak enligt mig. haha.
iallafall på fredag drar jag amelie charlotta till halmstad och shoppa:D kommer vara pank efter fredag... jag har skrivit upp vad jag ska köpa och tro mig, pankpankpank! jag ska köpa(förhoppningsvis) wleggins skärp parfym klocka väska mascara joggingbyxor julklappar smycken till jul, kommer säkert på massa mer sen:d haha.
i helgen ska jag inte göra nått typ, planera hur jullovet ska se ut;) på måndag är det typ sån klassdag och på tisdag slutar vi skolan:D måste börja med specialarbetet-.- sjukt tråkigt.
 
and all i want for christmas is you, you know it.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0