HALMSTAD

hejhej, igår va jag i halmstad med amelie och charlotta. sket i skolan, vi gör ju ändå inget vettigt där nu. haha
gick i halmstad hela 6 timmar, in handlade inte så mke. men det va vad jag behövde för tillfället:) köpte en tröja en "jacka" på gina och så köpte jag ett armband (på bilden) på lindex, en klocka(på bilden) på ur och penn, men ska få den i julklapp så kan nte använda den fram tills dess. och sen köpte jag lite smink och ett halsband på hm, halsbandet va rena rama fyndet:D i tåget påvägen hem, roligaste på länge! haha, en hel must i magen och så skratta så mke, det är inte bra :d haha. tack för dagen igår tjejer:D<3 jag längtar till julafton!



                                                                                                      all i want for christmas is you, kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0