23 DECEMBER

va ute och gick innan, solade precis. nu blir det att göra lite ansiktsmask och lite ansiktsbehandling, sen måla naglarna och sånt:) för imån är det ju julafton! brännde mig på kaminen nyss när jag skulle lägga in ved, nu ser det ut som jag har skärt mig på handleden eller nått ;s haha. nu ska jag ladda ner en film så jag har nått att göra ikv. igår så laddade jag ner tre filmer, bröllopsduellen var super bra och rolig, den tycker jag ni ska se om ni inte har sett den. sen så laddade jag ner vicky christina barcelona, den va bra men tätt sjuk film, haha. och så laddade jag ner a walk to remember, den filmen går inte att undvika att gråta till, en helt underbar film!!


egobild
                                                                                         all i want for christmas is you, kiss


Kommentarer
Postat av: amanda

sötnos där (:

2009-12-23 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0